Op 21 september is de Grote Clubactie weer van start gegaan. De scouts, maar ook de welpen en explo’s zijn tijdens opkomsten het dorp in getrokken en hebben goed hun best gedaan met de verkoop.

Na het succes van vorig jaar, waarbij we een fantastische opbrengst hebben mogen ontvangen, hopen we dit jaar op nog zo’n spektakel. De Grote Clubactie is belangrijk voor de vereniging, want de opbrengsten kunnen we goed gebruiken. Zo gebruiken we dat geld onder andere om materialen aan te schaffen en leuke opkomsten te organiseren.

Heb je nog geen verkoper van de vereniging aan de deur gehad? Via onze verkooppagina steun je ons direct, middels iDeal of een eenmalige machtiging. Eén lot kost 3 euro, waarvan 2,40 direct naar onze vereniging gaat. Wij bedanken de lotenkopers voor de steun. Wil je onze vereniging steunen zónder de tussenkomst van de Grote Clubactie? Ook dat is een mogelijkheid. Via “Vrienden van FH” steun je onze vereniging met een zelf te kiezen jaarlijks bedrag.